کد خبر: 1218035
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
سارق سابقه‌داری که متهم است یک سال قبل با همدستی دو نفر از دوستانش به‌خاطر سرقت از یک خانه، صاحبخانه را به قتل رسانده، بازداشت شد. 

سارق سابقه‌داری که متهم است یک سال قبل با همدستی دو نفر از دوستانش به‌خاطر سرقت از یک خانه، صاحبخانه را به قتل رسانده، بازداشت شد. 
به گزارش «جوان»، اواخر اسفندماه قاضی محمد‌جواد شفیعی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران از قتل مرد سالخورده‌ای در خانه‌اش حوالی میدان فردوسی باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. 
تیم جنایی در اتاق خواب خانه ویلایی با جسد مرد سالخورده‌ای روبه‌رو شد که معاینات پزشکی نشان می‌داد او ۲۰ روز قبل به قتل رسیده است. بررسی‌ها نشان داد وی تنها زندگی می‌کرده تا اینکه ساعتی قبل برادرزاده‌هایش نگرانش می‌شوند و به خانه‌اش می‌آیند و با جسد او روبه‌رو می‌شوند. مأموران پلیس دریافتند چند روز قبل سه مرد با خودرو، وسایل قیمتی مقتول را سرقت کرده‌اند و همسایه‌ها هم متوجه شده‌اند، اما سارقان ادعا کرده‌اند وسایل را از صاحبخانه خریده‌اند. 
بدین ترتیب مأموران با کمک شاهدان، چهره فرضی متهمان را ترسیم کردند و آن‌ها را تحت تعقیب قرار دادند. در‌حالی‌که نزدیک به یک سال از حادثه گذشته است، یک روز قبل مأموران به ردپای سارق سابقه‌داری به نام سیروس در این حادثه رسیدند و او را بازداشت کردند. 
متهم در بازجویی‌ها جرم خود را انکار کرد، اما همسایه‌های مقتول او را به عنوان یکی از سارقان شناسایی کردند، به همین دلیل متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

برچسب ها: سارقان ، قتل ، متهم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار